mylifeaszelleh

Alla inlägg under september 2013

-

Av Zelleh Persson - 6 september 2013 10:39

 

Av Zelleh Persson - 6 september 2013 10:09

Att alltid känna en saknad från någon som alltid fanns där, det är hemskt.
Att vara så jävla dum som jag är orkar jag inte mer.

Jag försöker och försöker, men lyckas ändå sabba det. Att höra "jag älskar dig" ifrån fel persone för många gånger äter upp en innifrån. Att bli sviken åter och åter igen från sina "vänner" och dem som betyder mest för mig är sjukt, särskillt när de vet allt om en.
Jag vile inte förlora dig, och det vet du. Att du ens låter allting sabbas pga någon idiot som inte kan växa upp, hur orkar du ens? Jag försökte göra allt för dig, men du brydde dig inte.
Jag kan inte äta, jag orkar knappt gå upp. När jag inte har dig vid min sida så är ingenting värt längre.
Är det något fel på mig? Eller gör jag något fel?
Jag vill inte mer. Det enda jag vill är att få tillbaks dig. Men det kommer inte hända igen, det vet jag.
Jag hoppas iallafall du är lycklig. Sålänge du är det så är det bra. Då är jag nöjd.. :/

Av Zelleh Persson - 5 september 2013 15:35

Ja, precis! Fuck this shit!
Har fått feber,mensvärk, huvudvärk, och har sovit dåligt. Har ingen apptit heller. Har precis fått i mig en macka. Känner mig ällmänt deppig. Orkade bara några timmar i skolan sen gick jag hem...

Så.... Just nu sitter jag och kollar på film och väntar på att Julia ska komma hem och hålla mig sällskap. Zarah sover och Stefan jobbar. Och jag har kolat på film sen jag kom hem, och lär fortsätta med det några timmar till. Iallafall tills jag känner mig motiverad att göra något :/

Imorgon ska jag till mamma *yay*
Vi ska på Brobymarknad på lördag, oc eventuellt hälsa på min lillasysters gudmor Erna :)
Och på söndag har jag lovat lillasyster att jag ska gå på bio med henne, men vi kan inte bestämma oss för vilken film vi ska se, hehe.
Men ja, så jag lär inte blogga under helgen. Tidigast på söndag kväll om jag orkar. Det är för jobbigt att blogga från mobilen, hehe. Och JA, jag är lat!

Fast längtar lite tills nästa helg också. Då ska jag kolla på min söta lillasyster när hon ar dansuppvisning i Eslöv, på "Sten Stenssons Sten" trappan! Och sen skulle hon gå vidare till nästa ställe och dansa. Tider kommer senare, ifall det är någon som ska kolla på dansuppvisnngarna där! Om inte annars så lär jag lägga upp en video här sen när hon har dansat klart :)
Och på lördagen ska vi eventuellt träffa farmor. Längtar!
Längtade efter en speciell person också, men ja... Det blev tyvärr ingen träff med personen :/

Men jaja. någon som kan komma hit och hålla en sjuk och deppig tjej sällskap och kolla på film?
Min dag lär fortsätta med att kolla på film och äta Nutellamackor som tröst.
Puss!

~

Av Zelleh Persson - 4 september 2013 15:40

Bara för att jag ar extremt tråkigt så ar jag jort en collage med bilder på mig med alla hårfärger jag har haft, men tyvärr inte med alla nyanser för det pallar jag inte xD

 
Och som ni ser så har jag haft turkost, blont, rött, oranget, ljusrosa, svart, turkost med grön dipdye......... och nu knallrosa, hehe :3


Men ja... Underhåll mig på kik så jag slipper vara uttråkad! Och bara för att så tänker jag vara 100% ärlig tills klockan 17;00. epiiczelleh@kik 

Av Zelleh Persson - 3 september 2013 18:40

Jag har tänkt på en sak länge. Folk ska jämt kommentera mitt utseende, min kroppsform och liknande. T.ex att jag målar mina ögonbryn, och får höra att det ser fördjävligt ut. Minsta lilla jag går upp i vikt så är det alltid någon som ska påpeka det. Och efter idrotten i omklädningsrummen, har jag lagt märke till hur många det är som "bitchblickar" och "snear" på varandras magar. För inte så länge sen hörde jag en i klassen fråga några i omklädningsrummet om dem BANTADE. Liksom, en 13 åring ska verkligen INTE banta! Vi är perfekta som vi är, vi är inte födda för att bli Barbiedockor, vi är födda för att va dem vi är!
Och kommentarer är jag så trött på. Jag har en spegel hemma, jag kan se hur jag ser ut när jag målat/fyllt i mina ögonbryn. Jag är STOLT över min kroppsform. Och det tycker jag att alla borde vara. Jag hatar verkligen att höra dumma kommentarer ifrån folk som inte ens känner en, ang utsende, läggning, hudfärg, hårfärg osv. Jag mår själv fruktansvärt dåligt bara av att höra EN kommentar. Jag har ätstörningar, så jag går jättelätt ner i vikt.
Senaste kommentaren jag fick var "Elin du har gått upp i vikt nu igen" och en riktigt äcklig blick från denne som sa detta. Det fick mig att sluta äta och tappa aptiten IGEN.


Och förhoppningsvis ni som läser detta hoppas jag håller med mig. Och eftersom att jag vet att några av dem som påpekar mitt utseende och liknande följer min blogg, så hoppas jag att ni lär er något av detta.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards