mylifeaszelleh

Direktlänk till inlägg 6 september 2013

Saknad~

Av Zelleh Persson - 6 september 2013 10:09

Att alltid känna en saknad från någon som alltid fanns där, det är hemskt.
Att vara så jävla dum som jag är orkar jag inte mer.

Jag försöker och försöker, men lyckas ändå sabba det. Att höra "jag älskar dig" ifrån fel persone för många gånger äter upp en innifrån. Att bli sviken åter och åter igen från sina "vänner" och dem som betyder mest för mig är sjukt, särskillt när de vet allt om en.
Jag vile inte förlora dig, och det vet du. Att du ens låter allting sabbas pga någon idiot som inte kan växa upp, hur orkar du ens? Jag försökte göra allt för dig, men du brydde dig inte.
Jag kan inte äta, jag orkar knappt gå upp. När jag inte har dig vid min sida så är ingenting värt längre.
Är det något fel på mig? Eller gör jag något fel?
Jag vill inte mer. Det enda jag vill är att få tillbaks dig. Men det kommer inte hända igen, det vet jag.
Jag hoppas iallafall du är lycklig. Sålänge du är det så är det bra. Då är jag nöjd.. :/

 
 
Ingen bild

Du vet vem :/

6 september 2013 21:54

Det är inte säkert :/ jag är ledsen för att det blev så här men jag orkar inte med detta längre jag sårar bara alla :( tror du att jag är lycklig?

Zelleh Persson

6 september 2013 22:33

Nej, men jag vill att du ska vara det.....
Du sårar inte alla, jag är bara extremt överkänslig, och det vet jag om...

 
Ingen bild

Du vet vem :/

6 september 2013 22:39

Du måste blicka framåt :( jag stöttar dig även om det inte är vi två :( jag kommer alltid finnas vid din sida sålänge jag får :(

Zelleh Persson

6 september 2013 22:46

Jag vill inte... Jag vill att du ska va min, inget annat..
Jag förstår bara inte hur du orkar låta våra pappor komma emellan oss. Det är varken ditt eller mitt fel att dem inte gillar varandra, right? :/

 
Ingen bild

Du vet vem :/

7 september 2013 09:42

Jo men som jag sa, vi kommer typ aldrig träffas och om vi träffas så skulle det varit utomhus hela tiden :/

Zelleh Persson

7 september 2013 09:50

Nej, det hade vi inte behövt. Det skrev jag varför på kik. :/

 
Ingen bild

Du vet vem :/

7 september 2013 11:35

Men hur ska jag ta mig dit utan pengar? Pappa kommer inte ge mig pengar till att åka till Eslöv och Helsingborg :/

Zelleh Persson

7 september 2013 11:50

Varför inte det? Jag är ju liksom inte hos pappa då?
Jag fattar ändå inte varför vi inte får umgås. Jag fattar heller inte hur fan du kan låta dig pappa sabba allt mellan oss.

 
Ingen bild

Du vet vem :/

7 september 2013 18:46

Du fattar inte :(

Zelleh Persson

7 september 2013 19:22

Jo. Jag är inte helt hjärndöd.
Det är bara det att du är feg. Du vågar inte stå för vad du gör direkt. Bara för att din pappa fick reda på att vi var tillsammans igen så ville han att du skulle göra slut, annars fick du utegångsförbud,och han fick som han ville. Du vågade inte säga emot. Alltså blev det som det blev. Jag pratade med min pappa och han sa att han inte kunde bestämma över vem jag skulle vara tillsammans med och inte vara tillsammans med.
Du sa att du kämpade så jävla hårt med att få tillbaka kontakten med mig, men vem var det som ignorerade när jag skrev? Du hörde inte av dig förens du blev dumpad av hon andra. Minns du ditt försvar?
"Jag kan inte komma över dig. Jag ville verkligen inte förlora dig, jag vet hur du kände nu" och blablbla "denna gången släpper jag dig inte" blablabla "Jag älskar dig över allt annat" å en massa annat bullshit, och sen vill du bara vara vänner för att du fick en fucking utegångsförbud för att vi var tillsammans.
Å nu säger du att jag inte fattar? Hur jävla dåligt tror du inte jag mår efter hur du behandlat mig!?
Förlåt, men jag orkar inte med hur du behandlar mig.

 
Ingen bild

Du vet vem :/

8 september 2013 09:10

Ja jag är rädd för min pappa... Det är för att han kan anmäla mig när vi är ihop om du inte har förstått det :/

Zelleh Persson

8 september 2013 09:44

Men det vet jag?
Men du måste ju inte berätta om vi hade vart tillsammans, det är bara att säga att vi är vänner?

Men nu är det försent i vilket fall

 
Ingen bild

Du vet vem :/

8 september 2013 21:08

Jag hade ju inte sagt det!! Det va någon som sa det till pappa :/

Zelleh Persson

8 september 2013 21:10

Men jag sa inte att du hade sagt det!! Vi hade inte behövt berätta för någon!?
Men som sagt, ingen ide att vi fortsätter denna diskutionen, det är för sent för att reparera felen nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Zelleh Persson - 28 januari 2014 13:29

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5206269431

~

Av Zelleh Persson - 18 januari 2014 18:25

Tjoo!Har inte skrivit på ett tag, igen.. Hehe.Men ja, ja försöker iallafall.Över dessa dagarna/veckorna jag inte har skrivit här så har jag varit i skolan, shoppat, varit med kompisar och bebis, osv.Till att börja med vill jag berätta vad jag har köp...

~

Av Zelleh Persson - 7 januari 2014 13:46

Tjo!Idag har jag varit på undersökningen jag skulle på, lite creepy. Ska till sjukhuset imorgon för att ta blodprover, usch!    Ska tydligen få någon jäva slang i armen, hatar sånt haha. Det var otroligt obehagligt att vara på vårdcentralen.   Och se...

Av Zelleh Persson - 23 december 2013 16:26

Ge mig tips på utmaningar jag ska göra!T.ex att gå och ge en random människa en kram, dricka ägg, osv! Gör NÄSTAN vad som. Så kommentera nere i kommentarsfältet vad DU vill att jag ska göra!   Väljer ut en någon gång under nästa vecka.Sätt igång att ...

Av Zelleh Persson - 22 december 2013 21:13


Hellu!Vet att jag varit kass på att göra inlägg nu på ett tag, men jag lovar att bättra mig efter jul!Men idag tänkte jag uppdatera om hur min vecka har varit. Så ja, denna veckan har jag:*Varit i skolan de sista dagarna/timmarna detta året.  *Haft k...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards