mylifeaszelleh

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Zelleh Persson - 23 september 2013 20:57

Sup!
Här sitter jag och är sjukt trött. Jag har huvudvärk desutom. Så jag sitter med mitt täcke och äter glass och hoppas på bättre tider just nu!...
Men ja, så är det. Idag har jgag varit i skolan som vanligt, gjort simtestet och fått tillbaks Bella! ♥
Sen har jag gått runt på Väla. Sen var jag ute och gick i någon timme. Och jag ska faktiskt vara så duktig att jag ska börja träna och sluta äta godis! Har nämligen blivit så trött på att få höra att man är tjock osv osv.

Bion blev inställd imorgon för mamma mår inte bra och kan inte ta sig hit med Linnea, tyvärr. :(
Så jag ska väll vara hemma och ta det lugnt. Ska även till kurtorn imorgon också, för att få hjälp med min ångest och alla tankar.
Så ja, det var väll allt! ågon annan som har gjort något kul idag? Eller ska göra? :)

Puss!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards