mylifeaszelleh

Alla inlägg under augusti 2013

Av Zelleh Persson - 31 augusti 2013 17:27

Har väntat så jävla länge på att få träffa dig idag! Men naturligt vis blev det inställt, precis som vanligt när man längtat så otroligt mycket efter någon... Men jaja, får fortsätta att längta i två veckor till.
:P

Av Zelleh Persson - 30 augusti 2013 12:48

Det var nästan omöjligt att välja blogg, alla var ju lika fina, och lika bra inägg!!

Men veckans blogg blev http://www.nattstad.se/Nuffsantussan ! Jättekul att läsa på hennes blogg, tycker att alla borde ta och kolla in den!



Egentligen ka det bara va en blogg varje vecka,, men denna bloggen är värd att läsa!  http://heididahlbo.bloggplatsen.se/



De som var med i "tävlingen": 
http://emmadarling.forme.se/

http://om-att-vara-en-bulle.bloggplatsen.se/

http://matildamadrusan.horseworld.se/

http://savingsharks.blogg.se/

http://www.nattstad.se/Nuffsantussan

http://heididahlbo.bloggplatsen.se/

Kommentera era bloggadresser här under så väljer jag en ny nästa fredag!


Av Zelleh Persson - 28 augusti 2013 16:11

Hej!
Tänkte göra så att varje fredag väljer jag ut en blogg som blir "veckans blogg", som jag länkar här på min blogg.
Allt ni behöver göra är att kommentera din blogg här under i kommentarsfältet, så väljer jag en blogg imorgon kväll som blir länkad!
Puss sålänge! :*

Av Zelleh Persson - 25 augusti 2013 20:19

Hejhej! Tänkte skriva lite kort om vad jag gjort i helgen! Och till att börja med så vill jag berätta att jag gjort navelpiercing, hehe. :3 *hejja mejj*
Och sen har jag varit på väla och lekt fjortis osv osv. :D
Och jag har varit i skolan med, faktiskt. Vi var på kronborg i tisdags btw, för de som inte visste!
Och just nu sitter jag och Julia och har rap-tävling. Men det verkar som att hon vinner....... Jag rapar tydligen för klent -.-

Menmen, här kommer bilderna! :D

Fööörst och främst, min piercing! :D


Och sen lite egopics på mig och Julia :3
     Btw jag ska äta upp henne när hon sover!    
 .........Ignorera den kukformade deosprayen på golvet..... Och den skitiga spegeln..........      
Och här är några bilder ifrån när vi skulle gå till coop i pyjamasarna :3 Btw, ignorera mitt muppfejjs.
       
Och såhär ser man ut när man kelat med Simba :D (Julia's katt).
 

Slut! :D

~

Av Zelleh Persson - 22 augusti 2013 20:24

Hejhej, tänkte skriva lite om min vecka!

I måndags började skolan, och jag började på Wieselgrenskolan(stav) igen :3
I Tisdags va åk 4-9 M i Danmark på Kronborg, det var jättedrygt! :( Men ändå ganska weird, massa kinapuffar jagade mig med kameror.. Lixom, har de aldrig sett en brud med rosa hår förr eller!? Sen när man gick undan för att slippa bli fotad så skulle de jävlarna följa efter en... -.-
Igår skulle vi sjuor speka brännboll med sexorna, "jättekul"! NOT.
Och idag hände väll inte så mycket heller, vanlig skoldag bara. 


Och imorgon så är det äntligen fredag!! Skulle egentligen åkt till mamma och min lillasyster, men efter min lillasyster Linnea är magsjuk och förkyld så går inte det :( Så jag får dra mig ner till stan och köpa nån ny bh och lite annat, hehe..

Men ha det bra såänge då, puss på er! :* ♥

Av Zelleh Persson - 21 augusti 2013 15:07

Som ni märkt så har jag varit ganska kass på att blogga nu ett tag, och det beror på att jag inte vet vad jag ska blogga om! Så nu får ni vara jättesöta och ge mig tips på vad jag kan skriva om!
Tack sålänge! :3

Av Zelleh Persson - 18 augusti 2013 13:37

Hejhej!
Nu är det så att  jag har färgat håret håret rosa, och tänkte lägga upp lite bilder ifrån färgningen!        

Av Zelleh Persson - 14 augusti 2013 21:50

Hejhej!
Idag har jag inte gjot så mycket, förutom att grra mig ifrån åskan då, hehe.
Jag har typ bara suttit vid datorn, tv'n och lyssnat på musik. 
Blir väll samma imorn.

Puss på er sålänge! :*

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards