mylifeaszelleh

Alla inlägg under oktober 2013

Av Zelleh Persson - 31 oktober 2013 18:38

Försökte sminka mig lite som Jokern, och faktiskt, så blev det ganska bra!   

   

Av Zelleh Persson - 31 oktober 2013 14:24

Tänkte lägga om några bilder jag to häromdagenn, bara för att.
           

Och sen några random egopics.
   
Och, så har jag gått ner ca 5 kilo på 1-2 veckor(på bilden syns det lite) som jag är jättenöjd med :3  

Av Zelleh Persson - 28 oktober 2013 20:57

Har nog fått halsfluss....   Fråga mig inte varför, men jag har alltid varit rädd för att få det. xD
Har så fucking ont. Och så hade jag precis blivit fri från min förkylning. Fan!

Men jaja, shit happens. Blir väll pencilin i en vecka och sen är det borta, heh.

Ikväll ska vi ha myskväll vid tv:n, och jag ska typ knarka halstabletter.   
Vad har hänt hittills på erat lov då? (:

Av Zelleh Persson - 27 oktober 2013 19:11


 

Bild 1: Ett svart skärp med ett spänne med texten "FUCK" - 30 :-
Bild 2: Tygväska med dödskallar och bandloggor - 30 :-
Bild 3: Knallrosan datorväska - 100 :-

Sen hade jag köpt godis... Men jag glömde stänga dörren till rummet när vi åkte iväg så hundarna tog det......

-

Av Zelleh Persson - 26 oktober 2013 20:43



Älskar dig! Du vet vem du är! <3

Av Zelleh Persson - 25 oktober 2013 09:12

Bara 1,5 timme kvar innan jag är i Stockholm, och ca 6/7 timmar innan vi är framme i Härnösand. 
Wiee, längtar! :3

Av Zelleh Persson - 23 oktober 2013 18:48

Har varit helt okej, men lite tom ändå. Men det har ju sina stjäl....
Skolan har tyvärr varit helt okej, vilket skolan INTE ska vara.

Sen idag har vi ätit julmat, redan!   
Annars har det väll inte hänt så mycket.

På fredag morgon klockan 7:10 lämnar vi Eslöv och åker till Norrland! Ska bli så jävla skönt att slippa helvetet här nere(vill säga Eslöv). Heh!  :3
Och sen ska vi vara där i en vecka tor jag.

Och juste, har typ ''berättat'' för killen jag är intresserad av att jag är det. Lite knepigt, faktiskt! xD
Ska tydligen försöka förklara lite bättre hur det är, men som sagt så är jag mentalt hjärnstörd. Så ja, finns det någon söt stjäl som vill ge mig lite tips?    Heh!


Och ja... juste! Har skaffat snapchat för de som vill adda! Heter epiicfel där! :3

Så mjo... Ha det bra sålänge! ^w^

Av Zelleh Persson - 19 oktober 2013 20:41

Är så freaking trött på detta. Ett ganska stort antal personer försöker ändra på mig, på mitt liv, på mina drömmar osv osv. Även försökt sänka mitt självförtroende.  Och vet ni vad? Jag är så jävla trött på det.
Jag vill inte följa mina föräldrars yrke eller vad man ska kalla det. Jag vill varken gå vårdutbildning, eller jobba som något sånt inom vården. Jag tänker inte ändra mina drömmar pga er, och jag tänker inte heller ändra på mig.
Jag kan säga er, att jag vet att jag ofta är trött och föröker förstöra mig själv. Jag vet att jag inte är den sötaste tjejen i världen, men jag är bra på mitt sätt. Jag är trött på allas dumma kommentarer också. Om jag nu är tjock, så låt mig vara det. Om jag nu är så jävla ful som ni påstår, låt mig då vara det. Jag vill inte bli accepterad pga mitt utseende. Jag vill bli accepterad för den jag är.
Jag vet att jag ändå inte kommer få något jävla jobb inom vården eller så, eftersom jag ska tatuera på nyckelbenet, text på armen, på höftbenet osv, och senare bygga på mina piercingar.

Och det där med att alla vill styra min framtid... Jag har en dröm, som jag haft sen jag var liten och jag tänker inte släppa den!
När jag blir äldre vill jag öppna ett café, och även bli känd.
Ni som säger att jag borde jobba med något liknande som min pappa; Nej, det ska jag inte! Jag vill INTE bli som honom!
Så ja, tack om ni orkat läsa allting hittils. Det uppskattas.
Så, nu får ni bara ta och acceptera detta eller rent ut sagt dra åt helvete. Okok? 
Pusspuss å hej.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards