mylifeaszelleh

Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

~

Av Zelleh Persson - 7 januari 2014 13:46

Tjo!
Idag har jag varit på undersökningen jag skulle på, lite creepy. Ska till sjukhuset imorgon för att ta blodprover, usch!   
Ska tydligen få någon jäva slang i armen, hatar sånt haha. Det var otroligt obehagligt att vara på vårdcentralen.   

Och sen vet jag att jag inte har bloggat på ett tag, pga att jag inte har mått särskillt bra och det har hänt för mycket runt omkring. Men jag lovar att börja blogga nu igen! (ja, jag vet att jag sagt det allt för många gånger nu, men nu ska jag börja på riktigt, jag lovar!!)

Min jul med mamma var helt okej, om man utesluter kaoset som var innan och efter julafton. Av mamma fick jag ett par svarta benvärmare, ett par innetofflor i dun, och 500:-.
Av Bosse fick jag 500:-, och av de andra två som var här fick jag ett halsband.
Av min storebror och hans tjej fick jag en jättesöt nalle och 200:-(tror jag det var, minns knappt haha).
Av Zarah och Stefan fick jag ett par jättesnygga vantar med ett kors på(korset var i glitter), av Julia en sockervaddsmaskin(  ) och av Joanna en ny navelpiercing med dödskallar. ^^

Min nyår spenderade jag hos min extrafamilj, Zarah och Stefan och Julia. Även tant(Jeanette) och mamma och min katt var med där.  Vi fick god mat och hade jättekul hela kvällen   Min lillasyster var inte med, för hon var hos pappa.
Sen i lördags firade jag min födelsedag hos pappa. Då var min kile med, Wang och Axel dök upp och sen träffade jag Sandra. I födelsedagspresent av pappa fick jag en gtarrstämmare, som jag verkligen behövde. ^^

Sen har jag även gjort en ny ''veckans musiklista'', som borde bli ''månadens lista'' istället eftersom jag kommer spela dessa låtarna om och om igen tills jag tröttnar på dem, haha.

Hur har ni firat/spenderat er jul och nyår? Vem/vilka firade DU med?
Pöss!

 
 
julia

julia

7 januari 2014 15:09

jag firade jul med mamma och stefan och nyår med dig

http://mylifmystorymyrulse.bloggplatsen.se

Zelleh Persson

7 januari 2014 16:14

Men det vet jag jueeee ;___;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Zelleh Persson - 28 januari 2014 13:29

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5206269431

~

Av Zelleh Persson - 18 januari 2014 18:25

Tjoo!Har inte skrivit på ett tag, igen.. Hehe.Men ja, ja försöker iallafall.Över dessa dagarna/veckorna jag inte har skrivit här så har jag varit i skolan, shoppat, varit med kompisar och bebis, osv.Till att börja med vill jag berätta vad jag har köp...

Av Zelleh Persson - 23 december 2013 16:26

Ge mig tips på utmaningar jag ska göra!T.ex att gå och ge en random människa en kram, dricka ägg, osv! Gör NÄSTAN vad som. Så kommentera nere i kommentarsfältet vad DU vill att jag ska göra!   Väljer ut en någon gång under nästa vecka.Sätt igång att ...

Av Zelleh Persson - 22 december 2013 21:13


Hellu!Vet att jag varit kass på att göra inlägg nu på ett tag, men jag lovar att bättra mig efter jul!Men idag tänkte jag uppdatera om hur min vecka har varit. Så ja, denna veckan har jag:*Varit i skolan de sista dagarna/timmarna detta året.  *Haft k...

Av Zelleh Persson - 15 december 2013 18:03

Tänkte, ifall det finns något som du undrar över om mig, eller bara har en fråga du vill ha svar på, fråga då i kommentarsfältet! Jag svarar i ett inlägg på lördag kväll, om jag hinner! ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards