mylifeaszelleh

Alla inlägg under juli 2013

Av Zelleh Persson - 12 juli 2013 15:31

Har varit och shoppat med Julia idag! :P
Här är en bild på det jag valde(vi valde nästan likadana saker).
 

Av Zelleh Persson - 10 juli 2013 23:16

PMin vecka har varit "awesome" hittills. Min lillasyster åkte till pappa i måndags, så jag och mamma har varit själva hemma tills idag, eftersom jag åkte till Julia. Har faktiskt stött på några som ag inte träffat på ett tag, t.ex mammas kompis Björn som satt på samma tåg som vi när vi skulle till Lund, och när vi var i Lund träffade vi Jesper. Faktiskt kul eftersom jag inte träffat honom på över ett år :P

Men iallafall, såhär lär min vecka se ut:
Torsdag(Imorn): Ska med Julia till gröningen, där vi sedan ska träffa mamma :)
Fredag: Tror inte det händer något speciellt då.... :(
Lördag: inte mycket då heller :/
Söndag: Åker jag hem :3 ♥

Sen händer det väll inte så mycket mer... Eller jo, Helsingborgs festivalen snart ju! :D
Mja, det var väll allt för mig.. Eller nej, en BRA sak till. Det blev problem med min katt där han skulle bott nu, så vi måste ta hem honom igen(mamma är allergisk), så det blev lite jobbigt med det, för isåfall kanske vi hade behövt avliva honom, och det är det absolut sista jag vill... Så när jag och mamma kom till Julia(som jag ska bo hos i veckorna), så sa de att jag fick ta med mig min lilla bebis till dem så allt har löst sig, äntligen! Så just nu är jag helt överlycklig! ♥
Det var nog det absolut sista av vad jag kommer på nu.
Fast... jag funderar på att göra en "25 sake du inte visste om mig" video och lägga upp under helgen/veckan. Är det värt att göra det?
Puss sålänge! :*

Av Zelleh Persson - 5 juli 2013 15:14

Nästa vecka är jag i Helsingborg hos min sepiga bebis Julia. Någon som skulle kunna tänka sig att träffa oss då? <3

Av Zelleh Persson - 4 juli 2013 19:54

Idag har vart en kul dag. För en gångs skull :D
Emma har varit här på besök, det var både kul och trevligt. Vi satt och kollade i tidningar och mobbade massa inlägg, haha.
Sen gick strömmen två gånger. Det jobbaga var att den gick när vi precis startat kaffebryggaren, så vi fick vänta i nästan en halvtimme innan vi fick något kaffe! ;-;

Igår var vi på Hörby marknad. Och jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men det var en riktig skitmarknad i år.

Menmen, nu ska jag gå och hämta mer kaffe. Ha det bra sålänge! :*

Av Zelleh Persson - 4 juli 2013 18:56

Har en korsett som jag måste sälja, eftersom jag köpt fel storlek.

*Använd en gång(för provning).
*Kupstorlek 75 B
*Nåt annat som undras över så kan ni skriva via kik eller facebook.

Skickar bild på den där ni skriver, kan inte ladda upp foton från mobilen till bloggen.

Puss å hej sålänge! :*

Av Zelleh Persson - 2 juli 2013 15:49

Finns det någon som känner till en bra och billig sida som säljer löshår? Hör av er då! (kik: epiiczelleh annars skriv i kommentar)
Löshåret ska helst gå att färga och platta, och helst gå att 'limma' fast i sitt eget hår.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards