mylifeaszelleh

Alla inlägg under maj 2013

Av Zelleh Persson - 31 maj 2013 15:03

Fredagslåten denna veckan blev 'Still into you - Paramore'
Länk: http://www.youtube.com/watch?v=dsL8E2v2ay8&feature=youtube_gdata_player
Tack för alla tipsen som skickats in överallt!(kik, insta, fb å skolan)

-

Av Zelleh Persson - 31 maj 2013 15:01

http://www.youtube.com/watch?v=SD7HGk71Svw&feature=youtube_gdata_player

Tycker att ALLA följare ska lyssna på Victors låtar! Finns även på spotify under 'Wannergren'!

Av Zelleh Persson - 29 maj 2013 16:51

Tänkte börja med att välja en "Fredagslåt" varje fredag, och ni får komma med så många förslag som möjligt! 
Tänkte också svara på frågor varje fredag. Hoppas ni kommer med förslag om låtar, och kommer med en massa frågor!
Varje fredag klockan 15:00 lägger jag upp en "Fredagslåt" och svar på frågorna! (om ni skickar in tips och frågor såklart, annars går de väll åt helvete xD )

Av Zelleh Persson - 28 maj 2013 18:52

Tänkte länka lite sidor där ni kan få tag på mig, kik-namn och instagram, som ni jättegärna får följa!

Emocore: http://www.emocore.se/Epiiczelleh
Facebook: https://www.facebook.com/elin.persson.1671?ref=tn_tnmn

Instagram: Epiiczelleh
Kik: Epiiczelleh
ask.fm: http://ask.fm/Epiiczelleh

Av Zelleh Persson - 28 maj 2013 18:47

Bakade cupcakes som jag skulle ha med till social-gruppen "Bullen" igår, blev faktiskt ganska nöjd med dem! Faqst det tog ca 2 timmar att göra alla, eftersom det var många plåtar och jag kunde bara sätta in en plåt åt gången, o sen dekoreringen tog också sim lilla tid, ca 1 timme där. Men här har ni en bild på dem iallafall, receptet kommer senare!  

Av Zelleh Persson - 18 maj 2013 15:47

Är extremt trött efter praoveckan på dagis... Har sovit dåligt om nätterna och suttit på tåg i 13 timmar sammanlagt. Usch.
Just nu är moster och kusin här och hälsar på.

Själv sitter jag och lyssnar på musik och tänker. Hoppas verkligen på det bästa nu <3

Av Zelleh Persson - 10 maj 2013 11:10

Har varit dålig på att uppdatera, jag vet! Men ska försöka bättra mig!


Just nu är jag med min allra bästa vän Leeloo i Borås, och vi ska ut och 'shoppa' lite. Sen ska vi på marknad, och sedan ev. träffa någon kompis till Leeloo (:
På söndag åker jag och Leeloo tillbaks till Bromölla. Nästa vecka har man tur, för då slipper man sina lärare eftersom jag ska praoa hela veckan, på ett dagis...

Menmen, ska jag vara ärlig så saknar jag faktiskt både mamma, pappa och min lillasyster, men tyvärr så kan jag inte vara på 3 ställen samtidigt...
Fast pappa och syster träffar jag en kort stund på söndagen, sen åker syster hem till mamma vid 16-17 tiden. Och på fredag kväll vecka 20, så får jag äntligen träffa mamma igen! <3

hoppas ni alla har det bra! (:

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards