mylifeaszelleh

Direktlänk till inlägg 4 december 2013

#Bajs.

Av Zelleh Persson - 4 december 2013 09:38

Hellu! Som ni ser så kom jag inte på någon vidare bra rubrik, så det fick bli en omogen Random sådan.
Idag har jag fett tråkigt. Min Bella är inte i skolan idag heller, så jag sitter själv. Usch. Hon ligger visst på sjukhus igen något sånt, så får väll dra dit efter skolan för att ge henne en krya-på-dig-kram. c:

Senare ikväll ska jag till gruppen nere på soc typ. *woopwoop*

Sen innan det ska jag nog dra ner till stan, efter att jag träffat Bella, och köpa julklappar. :D
Så om någon vill hänga med, skriv då! :3


Och sen, så var det en sak till. Ni som skriver till mig på kik, skriv vem ni är, har 100+ meddelanden på kik, eftersom min kik står ute på lite Random sidor, så vet inte vilka som är värt att skriva med ):

Men k, puss&hej, leverpastej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Zelleh Persson - 28 januari 2014 13:29

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5206269431

~

Av Zelleh Persson - 18 januari 2014 18:25

Tjoo!Har inte skrivit på ett tag, igen.. Hehe.Men ja, ja försöker iallafall.Över dessa dagarna/veckorna jag inte har skrivit här så har jag varit i skolan, shoppat, varit med kompisar och bebis, osv.Till att börja med vill jag berätta vad jag har köp...

~

Av Zelleh Persson - 7 januari 2014 13:46

Tjo!Idag har jag varit på undersökningen jag skulle på, lite creepy. Ska till sjukhuset imorgon för att ta blodprover, usch!    Ska tydligen få någon jäva slang i armen, hatar sånt haha. Det var otroligt obehagligt att vara på vårdcentralen.   Och se...

Av Zelleh Persson - 23 december 2013 16:26

Ge mig tips på utmaningar jag ska göra!T.ex att gå och ge en random människa en kram, dricka ägg, osv! Gör NÄSTAN vad som. Så kommentera nere i kommentarsfältet vad DU vill att jag ska göra!   Väljer ut en någon gång under nästa vecka.Sätt igång att ...

Av Zelleh Persson - 22 december 2013 21:13


Hellu!Vet att jag varit kass på att göra inlägg nu på ett tag, men jag lovar att bättra mig efter jul!Men idag tänkte jag uppdatera om hur min vecka har varit. Så ja, denna veckan har jag:*Varit i skolan de sista dagarna/timmarna detta året.  *Haft k...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards