mylifeaszelleh

Alla inlägg under april 2013

Av Zelleh Persson - 29 april 2013 15:58

Yeppz, svarar på ALLA frågor. Jag svarar på dem på onsdag kväll, så fråga på nu! (:

Av Zelleh Persson - 26 april 2013 16:05

Ja, äntligen!

Idag hade vi Nationella prov i engelska i skolan, och det gick faktiskt ganska bra.
Ikväll ska jag baka lite, cupcakes och någonting till, eftersom imorgon kommer pappa och Sussie (:
Sen blir det bara att chilla. Förhoppningsvis att prata med en speciell person också! ^^
Imorgon kommer ju pappa och Sussie som sagt, och de ska hjälpa mamma att flytta lite saker. Jag får väll sitta hemma och dryga, om jag inte hittar någon som vill träffas.
På söndag ska jag, mamma och Linnea förhoppningsvis till Osby, och träffa Mia och Robban och de små skitungarna (A) sen blir det att gå på outlet ^^

Någon annan som ska göra något kul i helgen? :*

-

Av Zelleh Persson - 24 april 2013 11:27

Fyfan vad drygt det är i skolan... Hade hellre varit hemma o sovit!

Väntar bara på att han ska skriva, blir på så mycket bättre humör när jag ser hans namn på mobilskärmen! :3

I eftermiddag så ska jag troligen vara hemma och chilla. Det lär bli en lugn dag :p
Någon som ska hitta på något roligt idag? :*

Av Zelleh Persson - 23 april 2013 15:02

Jag seriöst älskar allt som har med honom att göra. Hans hår, hans ögon, hans stil, ALLT.
Vill verkligen ha honom..
Jag kan prata istort sett om allt med honom. Vill verkligen kunna säga att jag verkligen gillar honom, och framförallt kunna visa honom det. Men jag är rädd för att såra en annan som gillar mig..:/
Och jag är rädd för att han jag gillar inte gollar mig tillbaks... Någon som vill/kan hjälpa mig med detta problem!?

Av Zelleh Persson - 22 april 2013 19:19

Yepp... Är extremt osäker.. På mig själv, och allt annat. Känns som att ingen bryr sig, och som att jag inte kan lita på någon längre.
Men jag vill veta, vilka som verkligen bryr sig, vem man kan lita på, och vem man kan prata med när allt är skit.
Blir osäker när alla bara sviker helt plötsligt...

Av Zelleh Persson - 22 april 2013 09:07

Då var man sjuk igen... Jävla feber!
Tror det är vaccinsprutan som spökar denna gången.. Menmen, hoppas det går över snart iallafall! :P

Någon som ska göra något roligt idag? (:

Av Zelleh Persson - 20 april 2013 19:07

Tänkte lägga upp några bilder, bara för att jag har tråkigt :p        

Av Zelleh Persson - 20 april 2013 12:21

Har precis varit och tagit sista dosen av sprutan. Fy fan vad det spände i armen! :c
känner att jag börjar få bivärkningar redan, med feber (38°) och smått med huvudvärk. usch.
Ska strax dra ner till stan o köpa glasögon... Tycker själv att jag klarar mig lika bra utan.
Efter att jag har varit och fixat glasögon så ska jag, mamma och min lillasyster till torget och äta glass. Fast det börjar se kasst ut, det blir bara mörkare och mörkare på himlen.. Hoppas att det inte börjar regna nu!
Ha en bra dag alla! :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards