mylifeaszelleh

Alla inlägg den 25 juni 2013

-

Av Zelleh Persson - 25 juni 2013 11:37

Hejhej! Har varit dålig på att uppdatera, jag vet. Men jag lovar att ta tag i det nu och blogga MINST varannan dag!
Menmen, såhär har mitt liv sett ut sen jag bloggade sist.

Tjejkvällen i lördags förrförra veckan gick åt helvete. Bara en som ställde upp och kom...
Och sen resten av veckan gick åt till att städa, utom torsdagen som fick bli en "deppdag".
I fredags var det ju midsommar, och den dagen spenderade jag med mamma, lillasyster och vår granne Eva. Senare på kvällen stack jag ut och dampade runt med Lia.

I söndags åka jag och min lillasyster till pappa och ska vara här tills på söndag igen. I söndags var jag med Sandra, Wang, Axel och Zebastian. Ganska kul faktiskt! (:
Och igår var jag med Sandra ute på Eko och handlade någon/några timmar. Sen var jag och badade med Lollee, och det var också ganska kul, fast Lollee är en riktig badkruka, haha...;)

Idag ska jag eventuellt träffa en till kompis, någon som kan gissa vem...?
Hur spenderade ni er midsommar osv? (:

Ha det så bra sålänge! <3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards