mylifeaszelleh

Alla inlägg den 10 juni 2013

-

Av Zelleh Persson - 10 juni 2013 08:58

Chacha' bloggen!
Kom på att jag hade glömt lägga upp 'Fredagslåten' i fredags, så jag gör det i eftermiddag när jag kommer hem.

I fredags åkte jag till pappa, och träffade Sandra på kvällen. Vi hade inget att göra så vi drog ner till strandängen och badade. Det var faktiskt ganska varmt! (:

I lördags var jag på Sweden Rock(rocken) med pappa, Sussie, lillasyster, Sandra och älskling! <3
Det blev faktiskt bad i lördags också! Sen var vi och hälsade på farmor, det var ganska trevligt.

Igår var vi och badade igen, och sen spelade vi kubb på kvällen. ( jag, pappa, sussie och lillasyster.)
Jag ångrar faktiskt att jag badade, för nu är jag extremt förkyld...
Menmen, har blivit jätte solbränd iallafall! :D

Någon annan som gjort nåt kul i helgen? Vilka var ute på rocken?
Någon som har badat i sjön/havet än? :3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards