mylifeaszelleh

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Zelleh Persson - 4 juni 2013 16:39

   

Skor: Skopunkten, 399;-
Stickad tröja: Danmark, Ginatricot, 199;- (danska)
Byxor: Väla, New Yorker, 149;-
Hörlurar: Danmark, Tiger, 30;- (danska)

Av Zelleh Persson - 4 juni 2013 16:16

Hejhej!
Har varit dålig på att uppdatera, jag vet! Men ska försöka bättra mig nu när sommarlovet börjar! (:

Idag hade vi avslutning med hela skolan. "lekdag" blev det. Efter det spelade vi bränboll(stav?) med lärarna som var utklädda. De manliga lärarna var utklädda till kvinnor, och kvinnorna till män. Haha, de var absoult den vackraste blicken idag! XD
Senare efter två så hade vi vattenkrog med lärarna, fett kul.
Och imorgon är det skolavslutning i kyrkan, och sen är vi ett gäng som ska ner till Trollsjön och sla fotograferas eftersom efter lovet lär vi nästan aldrig träffas *snyft* :/

På torsdag blir det bakdag. Och på fredag åker jag till pappa och ska till Sweden Rock med pappsen, lillasyster, pappas tjej, älsklingen och några till.

I lördags var jag faktiskt i Danmark och shoppade lite! :3 (bilder kommer sen) och i söndags var jag på Väla med Julia och hennes familj.
Det var en lyckad helg, och en lyckad vecka hit tills :)

När har ni andra skolavslutning? Eller har ni redan slutat? Har ni några planer inför sommarlovet?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards