mylifeaszelleh

Alla inlägg under oktober 2013

Av Zelleh Persson - 5 oktober 2013 19:03

Chacha bloggen!
Idag har jag varit med Felicia, om ni ville veta! :D
Hon sov över här sen igår ^^
Vi har varit 'jätte duktiga'! Vi har latat oss hela dagen och gått ut med hundarna då och då, ätit en massa, och gjort PANNKAKOR!! :D
Och nu har hon åkt hem :(

Så nu sitter jag kelar med Issis, och har precis ätit glass^^
Snart ska jag tjocka mig igen. Jag vill ha ost... :(

Sen tänkte jag att jag skulle lägga upp en bild på mina ögon, för att jag blev så nöjd med den! ^^
Puss!

Av Zelleh Persson - 3 oktober 2013 17:35

Ni måste hålla med mig! Andy Biersack är en av världens snyggatse killar. Min framtida man.
Nej, men han är seriöst en riktig drömkille! Det måste ni väll ändå hålla med om!?
Så ja, eftersom han är så affgfht snygg så ska jag spamma lite grann med bilder på honom, heh. :3
Enjoy! Eller hur det stavas.      

Av Zelleh Persson - 2 oktober 2013 12:27

Hejhej!
Idag är jag kvar hos mamma, ska åka hem om några timmar! Mamma mår mycket bättre idag. Var jätteorolig för henne så jag stannade tills idag istället!
Så nu sitter jag och mammma och har eftermiddagsmys vid tv:n :)
Om ca 40 minuter ska vi baka kanelbullar tills på fredag(det är ju kanelbullensdag då!) som vi ska ta med till mammas kille :)

Någon annan som gör något kul idag? (:

Av Zelleh Persson - 1 oktober 2013 09:31

Nu är jag äntligen uppe! Har precis varit ute med Issis också, och ska strax äta frukost. Är jättetrött! Så förhoppningsvis piggar kaffet upp mig lite! :3

Tyvärr så har det hänt så mycket och jag har mått piss, så har inte orkat uppdatera! Men nu ska jag föfsöka komma igång med det igen!
Puss på er sålänge! :*

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards