mylifeaszelleh

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Zelleh Persson - 7 oktober 2013 20:09

Bara för att jag kan, och vill veta.
Gilla inlägget eller kommentera eller något sånt shit.


Om jag skulle dö...
''Gilla'' om du skulle komma till min begravning...
Kommentera '' ♥ '' om du skulle sakna mig...
Vill veta hur många av de som läser min blogg som verkligen bryr sig.
Puss! :*

Av Zelleh Persson - 7 oktober 2013 15:33

Chacha bloggen!
Eller något åt det hållet.


Just nu är jag extremt trött. Och på ett jävla PMShumör, heh. Någon söt männska som vill komma hit och kolla på film med mig? c:

Fast nä, jag tänkte skriva lite om något annat, istället för att klaga!  
Jag tro jag typ håller på att bli kär, eller något sånt shit. Jag typ gillar en person   

Men som vanligt är det problem med det hela. I do't think he likes me too :c
Och så är det typ min bästa vän också... "YAY" -.-

Men ja, better get over it.
Någon som gjort något kul förutom att vara i skolan idag(till skillnad från mig)? ^^

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards