mylifeaszelleh

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2013

Bara sluta!!

Av Zelleh Persson - 19 oktober 2013 20:41

Är så freaking trött på detta. Ett ganska stort antal personer försöker ändra på mig, på mitt liv, på mina drömmar osv osv. Även försökt sänka mitt självförtroende.  Och vet ni vad? Jag är så jävla trött på det.
Jag vill inte följa mina föräldrars yrke eller vad man ska kalla det. Jag vill varken gå vårdutbildning, eller jobba som något sånt inom vården. Jag tänker inte ändra mina drömmar pga er, och jag tänker inte heller ändra på mig.
Jag kan säga er, att jag vet att jag ofta är trött och föröker förstöra mig själv. Jag vet att jag inte är den sötaste tjejen i världen, men jag är bra på mitt sätt. Jag är trött på allas dumma kommentarer också. Om jag nu är tjock, så låt mig vara det. Om jag nu är så jävla ful som ni påstår, låt mig då vara det. Jag vill inte bli accepterad pga mitt utseende. Jag vill bli accepterad för den jag är.
Jag vet att jag ändå inte kommer få något jävla jobb inom vården eller så, eftersom jag ska tatuera på nyckelbenet, text på armen, på höftbenet osv, och senare bygga på mina piercingar.

Och det där med att alla vill styra min framtid... Jag har en dröm, som jag haft sen jag var liten och jag tänker inte släppa den!
När jag blir äldre vill jag öppna ett café, och även bli känd.
Ni som säger att jag borde jobba med något liknande som min pappa; Nej, det ska jag inte! Jag vill INTE bli som honom!
Så ja, tack om ni orkat läsa allting hittils. Det uppskattas.
Så, nu får ni bara ta och acceptera detta eller rent ut sagt dra åt helvete. Okok? 
Pusspuss å hej.

 
 
Ingen bild

......

21 oktober 2013 10:48

Håller med dig och du är fortfarande inte ful :p men som man säger att man ska följa sina drömmar och jag tycker att du ska göra det :) själv vill jag bli lastbilschaufför och artist och jag följer mina drömmar så mycket jag kan :) du kommer klara det och det vet jag :) aim at the stars and dont let any one take away your dreams :) tack btw :) (kik) jag vet att vi inte är vänner men du ska veta att jag stödjer dig och fin väg framåt :)

Zelleh Persson

21 oktober 2013 11:25

Patrik varför bryr du dig ens?
Jag mår inte bättre för art du hör av dig precis. Det är mke lättare att glömma allt när du inte hör av dig!!

 
Ingen bild

.......

21 oktober 2013 13:54

handlar inte om att det ska bli lättare att glömma jag vill bara vara snäll och finnas men kom inte sen och skriv till Alicia att jag är en dålig kille osv :P jag försöker visa att jag vill va din vän meeeeeen neeeeeeeeej du ska ju bara glömma och rymma ifrån allt istället för att reda ut och göra något åt sakerna.

Zelleh Persson

21 oktober 2013 17:52

Försöker vara snäll? Jo det märks med vad du skrev till Julia!! Jag har inte sagt att du är en dålig kille. Jag skickade hela min å hennes chatt till dig när det hade tagit slut, men du fucking öppnade inte det eller så hade du blockat.
Om du hade brytt dig så hade du fan hörr av dig å inte sårat mer å mer med att byta tjej 24/7 DIREKT EFTER att vårt tagit slut.
Du vet när du sa att du trodde jag fortfarande gillade Öl? Det kändes precis som att du inte litade på mig. Du ville inte att jag skulle gilla någon annan, men vad fan gjorde du med Erica då? Du gillade ju henne hela tiden, det har du sagt själv. Varför skriver du ens öppet när du är för feg för att gå ut med ditt namn?
Det här är bara så jävla patetiskt. ''jag bryr mig'' ? Jag har slutat tro på tandfen å påskharen för längesen!
Vill du något så finns jag på kik, för jag kommer sluta svara på dina kommentarer i fortsättningen.

 
Ingen bild

PATRIK KNUTSSON BROMÖLLA

21 oktober 2013 21:16

Så.. Glad? Visst svara inte på dem om du inte vill men jag bryr mig du vet att jag inte är som alla andra och jag va aldrig ihop med varken Erica eller mathilda och det borde du kanske veta för jag tänkte inte klart när jag började snacka med dem och jag gick för snabbt framåt men nu har jag träffat Marie.. Jag känner att jag kan va mig själv mot henne och jag har aldrig varit en sådan bra kille som jag är mot henne.. Jag vill bara inte va ovän med dig för att både du och jag har ändrats sen förstagångsbesök vi träffades men nu är det väll skit samma och du har valt att gå skilda vägar som ovänner..

Zelleh Persson

21 oktober 2013 21:33

Om du inte hade sårat å förstört mig så jävla mke så hade vi inte vart ovänner!!!!

 
Ingen bild

Patrik

22 oktober 2013 09:05

Skulle inte du sluta att svara på mina kommentarer?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Zelleh Persson - 28 januari 2014 13:29

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5206269431

~

Av Zelleh Persson - 18 januari 2014 18:25

Tjoo!Har inte skrivit på ett tag, igen.. Hehe.Men ja, ja försöker iallafall.Över dessa dagarna/veckorna jag inte har skrivit här så har jag varit i skolan, shoppat, varit med kompisar och bebis, osv.Till att börja med vill jag berätta vad jag har köp...

~

Av Zelleh Persson - 7 januari 2014 13:46

Tjo!Idag har jag varit på undersökningen jag skulle på, lite creepy. Ska till sjukhuset imorgon för att ta blodprover, usch!    Ska tydligen få någon jäva slang i armen, hatar sånt haha. Det var otroligt obehagligt att vara på vårdcentralen.   Och se...

Av Zelleh Persson - 23 december 2013 16:26

Ge mig tips på utmaningar jag ska göra!T.ex att gå och ge en random människa en kram, dricka ägg, osv! Gör NÄSTAN vad som. Så kommentera nere i kommentarsfältet vad DU vill att jag ska göra!   Väljer ut en någon gång under nästa vecka.Sätt igång att ...

Av Zelleh Persson - 22 december 2013 21:13


Hellu!Vet att jag varit kass på att göra inlägg nu på ett tag, men jag lovar att bättra mig efter jul!Men idag tänkte jag uppdatera om hur min vecka har varit. Så ja, denna veckan har jag:*Varit i skolan de sista dagarna/timmarna detta året.  *Haft k...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards