mylifeaszelleh

Direktlänk till inlägg 22 september 2013

She's not me~

Av Zelleh Persson - 22 september 2013 13:45

She doesen't love you, like I do
She doesen't have my name
Hoever she tries, to act like it
She'll never be the same
But she's new and beautiful
You've never been in a fight
Yeah, it's awfully perfect now
But you just know deep inside

She's not me
She's not me
She's not me
Baby, she's not me

Does she make you feel wanted, like I did?
Make you feel like you're the one thing that matters?

You let her head rest on your chest
But when you close your eyes
You'll be seing my face again
I'll be crossing your mind
You'll be dreaming of places we went
And then you'll wake up to find

She's not me
She's not me
She's not me
Remember, she's not me....

 
 
Ingen bild

Julle

22 september 2013 13:47

Så fint

Zelleh Persson

22 september 2013 13:58

Ja c:

 
Ingen bild

....

23 september 2013 11:45

Om det är meningen att vara mot mig så tro inte att mina känslor är just som du tror

Zelleh Persson

23 september 2013 14:40

Nähä? Varför ersatte du mig direkt? Varför stalkar du min blogg? Svårt att komma över mig eller? Vet du hur jävla svårt det är att bli sviken av sina två bästa vänner, förlora sin pappa å du drar? Nej, precis!! Jag gjorde allt för att hålla dig kvar, men nä. Det funkade inte för att du gillade någon annan istället för mig. Å kom inte med att det inte är så, för hade du verkligen älskat mig så hade du fortsatt försöka. På RIKTIGT. Inte bytt tjej direkt. Försöker komma över dih men det går snedvridet åt helvete när du stalkar min blogg, hittar 100 fucking olika sätt att ta kontakt. Hoppa du mår lila skit som jag, om inte värre!!
Bara dra åt helvete, Patrik...

 
Ingen bild

......

23 september 2013 17:33

Jag sa ju att jag inte har ekonomi till att åka till dig och du kommer ju inte tbx till bma igen kanske :p

Zelleh Persson

23 september 2013 17:36

Jag sa att jag KANSKE inte kommer till Bromölla igen. Och jag sa att jag skulle lösa det på ett eller annat sätt. Men du gav mig aldrig chansen.
Och varför stalkar du mig/min blogg när du klagar på att jag kollade din och din tjejs äckliga profil?

 
Ingen bild

......

25 september 2013 09:43

Just därför.. Du är inne och stalkar mig och min Erica? Vi är inte ihop vi testar oss fram sen får vi se om vi blir ihop riktigt :p

Zelleh Persson

25 september 2013 09:59

Jo visst. Då lägger man inte upp bilder å skriver 'älskardig' osv.
Jag stalkar fan inte er! Jag var inne å kollade er profil EN gång för ett tag sen, sen började du skriva .
Men bara lämna mig ifred, du har skadat mig tillräckligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Zelleh Persson - 28 januari 2014 13:29

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5206269431

~

Av Zelleh Persson - 18 januari 2014 18:25

Tjoo!Har inte skrivit på ett tag, igen.. Hehe.Men ja, ja försöker iallafall.Över dessa dagarna/veckorna jag inte har skrivit här så har jag varit i skolan, shoppat, varit med kompisar och bebis, osv.Till att börja med vill jag berätta vad jag har köp...

~

Av Zelleh Persson - 7 januari 2014 13:46

Tjo!Idag har jag varit på undersökningen jag skulle på, lite creepy. Ska till sjukhuset imorgon för att ta blodprover, usch!    Ska tydligen få någon jäva slang i armen, hatar sånt haha. Det var otroligt obehagligt att vara på vårdcentralen.   Och se...

Av Zelleh Persson - 23 december 2013 16:26

Ge mig tips på utmaningar jag ska göra!T.ex att gå och ge en random människa en kram, dricka ägg, osv! Gör NÄSTAN vad som. Så kommentera nere i kommentarsfältet vad DU vill att jag ska göra!   Väljer ut en någon gång under nästa vecka.Sätt igång att ...

Av Zelleh Persson - 22 december 2013 21:13


Hellu!Vet att jag varit kass på att göra inlägg nu på ett tag, men jag lovar att bättra mig efter jul!Men idag tänkte jag uppdatera om hur min vecka har varit. Så ja, denna veckan har jag:*Varit i skolan de sista dagarna/timmarna detta året.  *Haft k...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards