mylifeaszelleh

Direktlänk till inlägg 12 september 2013

-

Av Zelleh Persson - 12 september 2013 18:35

Precis börjat må lite bättre efter dig, men det varade inte länge... Trodde att det skulle vara lättare att glömma denna gången, men fan heller.
Nu sitter jag här igen. Sårad och ihopbruten. Jag vill inte mer. Det här var fanimej droppen att få veta...
Vill bara somna om nu. Vakna upp där det var vi. Jag saknar dig något så otroligt mycket...
Sångtexten jag skrev till dig vill jag bara elda upp just nu. Fan att man inte kan elda bort någon från minnet också...
Du tror du är så jävla lätt att glömma, att vi kan vara vännr och låtsas som om detta aldrig hänt, men vet du? Du tror jävligt fel!
Inte ens när jag är med mina kompisar försvinner du ur mina tankar, jag fejkar mitt smile i skolan. Jag vill bara inte.
Ja hoppas du är nöjd nu...

 
 
Ingen bild

Den som är svår att glömma :/

12 september 2013 22:13

Du är inte heller så lätt att glömma :/ jag fakear mitt leende hela tiden :/ har fått göra det i månader :/ jag kommer alltid finnas vid din sida tills jag inte får för dig :/ jag ska prata med pappa och förklara hur jag känner för dig och ignorerar han det så får han veta att han inte kommer att se mig lyckligare än vad jag va när jag va med dig :/ detta är direkt ifrån hjärtat :'(

Zelleh Persson

12 september 2013 22:16

:(

 
Ingen bild

Den som är svår att glömma :/

12 september 2013 23:28

För jag har bara mått dåligt när jag inte är med dig :'(

Zelleh Persson

13 september 2013 07:22

... :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Zelleh Persson - 28 januari 2014 13:29

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5206269431

~

Av Zelleh Persson - 18 januari 2014 18:25

Tjoo!Har inte skrivit på ett tag, igen.. Hehe.Men ja, ja försöker iallafall.Över dessa dagarna/veckorna jag inte har skrivit här så har jag varit i skolan, shoppat, varit med kompisar och bebis, osv.Till att börja med vill jag berätta vad jag har köp...

~

Av Zelleh Persson - 7 januari 2014 13:46

Tjo!Idag har jag varit på undersökningen jag skulle på, lite creepy. Ska till sjukhuset imorgon för att ta blodprover, usch!    Ska tydligen få någon jäva slang i armen, hatar sånt haha. Det var otroligt obehagligt att vara på vårdcentralen.   Och se...

Av Zelleh Persson - 23 december 2013 16:26

Ge mig tips på utmaningar jag ska göra!T.ex att gå och ge en random människa en kram, dricka ägg, osv! Gör NÄSTAN vad som. Så kommentera nere i kommentarsfältet vad DU vill att jag ska göra!   Väljer ut en någon gång under nästa vecka.Sätt igång att ...

Av Zelleh Persson - 22 december 2013 21:13


Hellu!Vet att jag varit kass på att göra inlägg nu på ett tag, men jag lovar att bättra mig efter jul!Men idag tänkte jag uppdatera om hur min vecka har varit. Så ja, denna veckan har jag:*Varit i skolan de sista dagarna/timmarna detta året.  *Haft k...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards