mylifeaszelleh

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Zelleh Persson - 12 augusti 2013 20:43

Hejhej!
Idag har jag varit duktig(tycker jag iallafall) :3
För jag har faktiskt VIKT ina kläder och lagt in dem SNYGGT i gaderoben, städat mitt rum och städat på toaletten. Äntligen. Snart en månad sen jag sa att jag "skulle göra det imorgon", och idag blev det äntligen städat. Hehe.
Jag har också varit på eko hallen med Julia och Stefan. Träffade på pappa och Sussie där ute. Lite kul faktiskt, eftersom pappa hade jobbat natt och jag förväntade mig att han skulle sova när han kommit hem och inte vara och handla. :3
Till helgen ska jag, Julia, Zarah och Stefan åka till Malmöfestivalen! Och då måste jag naturligt vis pallra mig bort till shock och köpa hårfärg. Rosa får det bli denna gången :P

Ska jag vara ärlig så har jag varit smått "borta" när någon försökt prata med mig. Har tänkt på en speciell person hela tiden, och har verkligen inte kunnat släppa personen från mitt huvud :3


Menmen, nu ska jag ta och fortsätta städa lite, hehe. Puss sålänge! ♥

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards