mylifeaszelleh

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Zelleh Persson - 7 augusti 2013 19:28

Är extremt uttråkad och misslyckas med headern och bakrunden hela tiden så nu har jag gett upp med den skiten.. Så om du är duktig på att göra header så kommentera! :3
Men ja, whatever. Va sociala på kik, fbchatt, spamma min ask, bara gör nåt så jag slipper va uttråkad!



Facebook: Zelleh Persson
Kik: epiiczelleh
Ask: ask.fm/Epiiczelleh
Insta: Epiiczelleh
~Sätt igång och spamma!(fast inte spamm på kik) :D~

Av Zelleh Persson - 7 augusti 2013 17:37

     
De jeansen som är gröna och vita köpte vi även i röd-orange vita oxå. Och de "outerspace" färgade köpte vi ett par nästan likadana, fast de var lite mer spräckliga. :p

Hehe, och allting, exakt ALLT är från New Yorker xD

~

Av Zelleh Persson - 7 augusti 2013 12:18

Tänkte bara göra en liten uppdatering så att alla vet att jag inte är död, hehe.

Under veckan som gott så har det inte hänt särskillt mycket, mer än att jag försökt blondera mitt hår, men ser nu ut som en jävla morot.

Idag händer nog inte så mycket heller. Och sen imorgon åker jag hem till mamma igen.

På fredag ska jag till tandläkaaren( :c ), och sen hitta på något kul tillsammans med mamma och min lillasyster.


Hoppas ni haft en bra vecka och att den fortsätter lika bra! :3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards