mylifeaszelleh

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Zelleh Persson - 28 november 2013 22:22

Tänkte säga godnatt till alla läsare. Orkar inte berätta hur min dag varit, men kan säga så pass mycket som att kvällen har varit skit. Har inte gråtit såhär mycket på några veckor/månader. Saknar min älskade Junior så att det gör ont!! :'( Alla säger att jag ska lägga undan hans halsband och leksaker, men jag kan och orkar inte. Det känns som att slänga bort alla minnen då.. :'(
Men ja, ska som sagt försöka sova nu. Har gråtit så mycket att jag inte får luft. :(
Sov gott alla. <3

Av Zelleh Persson - 28 november 2013 17:39

Åhh, är så trött på att vara singel :(
Ge mig en pojkvän förfaan!
Ja, jag vet vad ni tänker. ''Nu sitter hon och klagar och tycker synd om sig själv som vanligt!!'' Och ja, jag tycker NÄSTAN synd om mig denna gången, men bara nästan.
Vill ju ha någons famn att krypa upp till nu när det är kallt och mörkt ute. Och någon att pyssla om, ha ''play fights'' med, ge presenter till osv. :(
Haha :(

Men jaja. Någon som vill ses i helgen? Typ dra ut eller något? Hör av dig isåfall!
Puss!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards