mylifeaszelleh

Alla inlägg den 18 januari 2014

~

Av Zelleh Persson - 18 januari 2014 18:25

Tjoo!
Har inte skrivit på ett tag, igen.. Hehe.
Men ja, ja försöker iallafall.

Över dessa dagarna/veckorna jag inte har skrivit här så har jag varit i skolan, shoppat, varit med kompisar och bebis, osv.
Till att börja med vill jag berätta vad jag har köpt när jag har varit och shoppat.   
Jag har köpt en nit-bh(på internet) för 249:-, en rödrosa och svart korsett för 139:-(på new yorker ute på väla) och en vit-beage kofta med ''fluff'' i och öron på luvan, för 299:-(på new yorker där med). Och en massa godis. :3
På måndag ska jag skaffa ett gymkort(JA, jag är 100%  seriös!). Sen i veckan drar jag mig mot Kristianstad för att shoppa lite till kanske. Någon som hänger med då möjligtvis?
På tisdag kväll åker jag och Linnéa till pappa för att mamma ska opereras mpå måndag, och så kommer vi hem igen på torsdag/fredag.
Igår kom Bebis och stannade tills idag. Kändes sjukt bra att släppa alla tankar och allt runt om kring för ett tag. Längtar tills jag träffar han nästa gång så jag kan känna mig mindre stressad och så att jag kan tänka mindre igen.  

Och nu precis, så har jag, Linnéa och mamma varit nre hos Bosse och sagt hejdå till dem och hundarna. Kan säga att det kändes jävligt tungt oavsett.   

Sen har jag gjort en ny spellista, och som sagt så kommer denna spelas om och om igen ett bra tag, hehe.
Förresten, funderar på en ny design/header! Tips på hur man kan göra den? (:

Puss! :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg passar mig bäst?
 Svart
 Blont
 Brunt
 Rött

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards